Vuosikokous 2.5.2023

Muuruveden Kotiseutuyhdistyksen vuosikokous pidetään 2.5.2023 klo 18.00 alkaen Kylätalolla.

Tervetuloa kuuntelemaan Kotiseutuyhdistyksen kuulumisia! Museon kunnostushankkeet jatkuvat, viimeisimpänä korjattiin makasiinin lattia. Jos saamme rahoituksen järjestettyä uudistamme makasiinin näyttelyt ainakin osittain.

Merkitse kalenteriin 15.7.2023, jolloin vietämme yhdistyksemme 60-vuotisjuhlaa. Kotiseutupäivän ohjelmasta tarkemmin toukokuun loppupuolella. Tuolloin on lupa tuulettaa kansallispukuja!

Vuosikokous

Klo 18.00 Kahvitarjoilu

Klo 18.30 Vuosikokous

Tervetuloa!